PAC 5 – PECHAKUCHA I MEMÒRIA

Hola!

Aquí teniu el vídeo realitzat per aquesta activitat, i ja només faltaran les vostres valoracions.

Ànims a tots que ja acabem!

Amparo

Un debat en “%1$s”

1. Bon dia Amparo, el teu contingut realment m’ha sorprès gratament pel disseny amè i ordenat i minimalista i a més a més, el suport audiovisual es fa molt agradable i s’entén molt bé. A més a més és àgil de reproduir.

Trobo que has fet un molt bon treball, molt complet i detallat en tots els aspectes. S’ha pensat molt bé cada estructura i la seva aplicació i instal·lació i justificat d’una forma molt clara i eficient. El disseny és molt coherent i estètic, m’ha agradat molt el concepte dels tres símbols d’ubicació, els colors escollits tan pel tema geogràfic com per l’entorn i sobretot destacar els pictogrames del lavabo. Penso que és molt interessant aprofitar la senyal de la ubicació per representar els dos lavabos (homes/dones/diversitat funcional) sense haver de posar la típica faldilla i ser sexista.

L’estructura del suport audiovisual l’he trobat molt coherent i entenedor; està molt ben organitzat i la composició és molt útil. Destaco l’apartat inferior on, s’escriuen materials, composició, i característiques del què s’ensenya a la pantalla mentre es va escoltant de forma paral·lela l’acompanyament sonor. Insisteixo, molt amè, clar, concís i de lectura àgil.

La veu també la trobo molt lineal i agradable on s’explica de forma sintètica tota la memòria a més a més d’educada i d’acompanyar-nos fins al final del vídeo convidant-nos a fer un cop d’ull a la memòria.

Pel que fa a la senyalètica, la trobo estèticament correcte i incloure la tecnologia en el tòtem m’ha semblat molt innovador i agraït.

En definitiva, procedeixo a la puntuació:

Qualitat i coherència de l’argumentació del concepte__________________1
    Qualitat i coherència de la descripció del sistema: inventari _____________1
    Qualitat estètica i funcional del sistema gràfic. Hi ha coherència amb el concepte.___1,7
    Originalitat, innovació i eficacia del sistema _______________________________ 1,7
    Adequació i coherència del sistema objectual: materials, dispositius, informació técnica per la seva aplicació. _________________________________________________________ 2
    Inclusió a nivell de sostenibilitat i respecte al medi ambient. __________________ 1
    Ordre clar de l’estructura dels continguts i cura de la correcció ortogràfica i d’estil. ___ 0,8

NOTA FINAL: 9,2

Felicitats Amparo i moltes gràcies per aquest excel·lent treball!
    Bon estiu!

Georgina