PAC5_PechaKucha_CarlesMas

Hola companys! Bon dia!

Adjunto video explicatiu de la meva Pechakucha, espero que ho disfruteu,

Moltes gràcies per tot i ha sigut plaer compartir aquest semestre amb vosaltres.

Salut.

Carles Mas

Un debat en “%1$s”

1. Hola, Carles,

A continuació veuràs l’avaluació del teu projecte de senyalètica.

1. Qualitat i coherència de l’argumentació de concepte:
    La teva proposta és clara i s’adapta al tipus d’espai escollit per a l’elaboració del projecte. És un espai obert que ofereix possibilitats de senyalització que has cobert, però no veig referència a la totalitat d’usuaris que formen part del recinte, fas referència a activitats com caminar, bicicleta o córrer i fa la sensació que el projecte està enfocat a activitats d’esport.
    Puntuació: 0,75

2. Qualitat i coherència en la descripció de sistema:
    S’inclou un inventari detallat i tipus de senyal que cobreix les necessitats de l’espai, la seva ubicació i proporciona els aspectes gràfics que la defineixen.
    Puntuació: 1

3. Qualitat estètica i funcional de el sistema gràfic:
    El sistema és de fàcil reconeixement i proporciona els elements funcionals que el públic necessita per ser interpretat i puguin aconseguir el seu objectiu, en canvi una tipografia amb Serif elimina frescor i llegibilitat als cartells.
    Puntuació: 1,5

4. Originalitat, innovació i eficàcia de sistema:
    El disseny mostra un estil conservador, que si bé pot integrar-se al sistema de senyalètica que ja existeix en l’espai que es va renovant a poc a poc, no proporciona un plus d’innovació i valor al públic.
    Puntuació: 1

5. Adequació i coherència de sistema objectual:
    Els materials són totalment coherents amb l’espai escollit i es mostren totes les especificacions tècniques i de manipulació, trobo a faltar més especificacions a nivell de muntatge.
    Puntuació: 1,5

6. Inclusió a nivell de sostenibilitat:
    Els materials utilitzats s’integren i formen, en la seva major part, de l’entorn. Fa referència a la sostenibilitat.
    Puntuació: 1

7. A la presentació hi ha un ordre clar de l’estructura:
    El treball està ben estructurat i presentat, manca elaboració a nivell gràfic a l’hora de presentar-lo.
    Puntuació: 0,75

Puntuació final: 7,5

Carles, felicitacions en general per la teva feina, els Mockup li donen una visió molt real al projecte. Comentar també que la pràctica de la PechaKucha consisteix en 20 diapositives de 20 segons que en total sumen 06:40 segons per exposar el treball i la teva exposició és de 05:10 segons. Tampoc compleix amb el principi d’impactar visualment, ja que has inclòs molt text en les diapositives i li ha restat comunicació.

Una salutació i molta sort per al futur.
    Diego.
    Visibilitat: